مقالات

مهمترین اخبار اقتصادی 13 مارچ


22/12/1402 اقتصاد جهانی

مهمترین اخبار اقتصادی 13 مارچ

 

 

بازار داغ رمز ارزها
در هفته های گذشته، شاهد رشد قیمت چشمگیری در ارز های دیجیتال بوده ایم. بنا بر تحلیل ها، بعد از رشد قیمت ارز های مهم و به ویژه "بیت کوین"، تابستان پر شوری برای "آلت کوین" ها در پیش خواهد بود. شناسایی ارز های مطمئن و با پشتوانه های مستحکم، در این مدت امکان سود دهی مناسبی را برای فعالان این بازار فراهم خواهد نمود. 

بیشتر بخوانید...

 

آینده قیمت طلا
قیمت طلا، پس از 10 روز معاملاتی، شروع به اصلاح کرد. با نوسانات بازار و گرایش سرمایه گذاران به طلا، قیمت آن در روز های گذشته به بالاترین قیمت تا امروز رسید و اکنون نیز در حدود قیمت 2180 تا 2200 در نوسان است. اعلام نرخ های تورم و CPI آمریکا باعث تعیین مسیر آینده این فلز گرانبها خواهد شد.

بیشتر بخوانید...

 

 ادامه درگیری ها در دریای سرخ
حوثی های یمن، دو موشک به سمت کشتی های آمریکایی شلیک کردند و در پاسخ، 18 موشک توسط ایالات متحده شلیک شد. درگیری های دریای سرخ که تاثیر زیادی در قیمت نفت و سایر کالا هایی که از دریای سرخ مبادله می‌شوند داشته است، همچنان ادامه داشته و رو به اتمام نمی‌رود. 

بیشتر بخوانید...

 

اسرائیل حمایت خود را از دست خواهد داد
وزیر امور خارجه استرالیا، پنی وانگ گفت: اگر اسرائیل مسیر سیاست های خود در غزه را تغییر ندهد، حمایت خود را از دست خواهد داد. او از انتقاد های بایدن از رفتار اسرائیل حمایت کرده و اعلام کرد اتفاقی که در حال حاضر در غزه می افتد، یک بحران انسانی است.

بیشتر بخوانید...